Skip to main content

Художньо естетичний напрямок

Художньо-естетичне виховання дітей у контексті навчання — це один з аспектів формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного та морального здоров’я, усебічний розвиток її природних здібностей та задатків

Вокальний профіль спрямований на формування теоретичних знань та удосконалення виконавських навичок хорових творів, індивідуального та групового вокалу, музичних, ритмічних та акторських здібностей.

Хореографічний профіль спрямований на ознайомлення з базовими загальними знаннями, а саме: історія, теорія та практика хореографічного мистецтва, методика виконання та викладання різних видів хореографії (класичний, бальний,). Вихованці вчаться технічно, музично та артистично виконувати танцювальний репертуар різного рівня складності з урахуванням індивідуальних хореографічних здібностей, злагоджено працювати в групі, дотримуючись вимог сценічної культури.

Театральний профіль спрямований на оволодіння основними поняттями та значеннями стосовно театрального мистецтва, історії театру, навичками акторської майстерності, сценічної мови, руху та ритміки.

Образотворче мистецтво спрямоване на ознайомлення з базовими поняттями образотворчого мистецтва, його видами та жанрами, основами композиції, кольорознавства, засобами виразності, чинниками, що впливають на створення художнього образу. Вихованці оволодівають практичними навичками користування різноманітними матеріалами і інструментами при роботі.

Декоративно-ужитковий профіль спрямований на ознайомлення з базовими поняттями та знаннями основ традиційних та сучасних видів декоративно-ужиткового мистецтва (ліплення з пластичних матеріалів, декоративний розпис, в’язання гачком, бісероплетіння, рукоділля, різблення та випалювання по дереву, умілі руки, жива майстерня тощо). Знайомляться з художніми матеріалами та інструментами, оволодівають практичними навичками та  технікою виготовлення.